داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

ناکامی آزادکاران در قزاقستان و نگرانی از حضور دوباره روس‌ها

  • کد خبر: ۱۵۸۸۴۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
ناکامی آزادکاران در قزاقستان و نگرانی از حضور دوباره روس‌ها
نتایج ضعیف کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی آسیا نگرانی اهالی این رشته را برای رقابت‌های پیش رو بیشتر کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا درحالی به میزبانی قزاقستان برگزار شد که تیم ملی کشورمان با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز در رده سوم آسیا قرار گرفت؛ نتایجی بسیار ضعیف که نگرانی اهالی کشتی را برای مسابقات جهانی امسال که با حضور دوباره روس‌ها برگزار می‌شود، به وجود آورده است.

عملکرد آزادکاران در برخی از اوزان به قدری ضعیف بود که تعجب خیلی از اهالی کشتی را به دنبال داشت و سوالاتی را به وجود آورد که قطعا کادر فنی باید پاسخگوی آن باشد. با این نتایج ضعیف آن هم در آسیا این سوال مطرح می‌شود که در جهانی صربستان که سهمیه المپیک پاریس هم توزیع می‌شود و اجازه حضور ورزشکاران روسیه برای شرکت در مسابقات داده شده، کاروان کشورمان چه نتایجی کسب خواهد کرد؟

از طرف دیگر قدرتمندی ژاپنی‌ها در برخی از اوزان بود که می‌توان به طلای وزن ۹۲ کیلوگرم و نایب‌قهرمانی آن‌ها در این رقابت‌ها اشاره کرد. در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک با اختلاف بسیار زیاد به حریف ژاپنی نتیجه را واگذار کرد. این کشتی‌گیر سال گذشته نیز در مسابقات جهانی مدالی کسب نکرده بود و در این رقابت‌ها نیز خیلی زود اوت شد.

در ۹۷ کیلوگرم که مجتبی گلیج مدال جهانی را در کارنامه دارد، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با برنز به کار خود پایان داد. در سنگین‌وزن هم که امیررضا معصومی به عنوان یک پدیده برای پوشیدن دوبنده جهانی با امیرحسین زارع رقابت می‌کرد، بدون مدال قزاقستان را ترک کرد تا شب ناکامی کاروان کشورمان تکمیل شود.

اگرچه نفرات اول قهرمانی کشور طبق چرخه انتخابی تعریف شده راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند، اما عدم آمادگی بدن‌های کشتی‌گیران و شکست آن‌ها مقابل کشتی‌گیران درجه پایین روسی که با بحرین در مسابقات شرکت داشتند، نشان از این دارد آن‌ها به هیچ وجه برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده نبودند.

حالا باید دید در فرصت باقیمانده برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات جهانی بلگراد، کادر فنی و در راس آن‌ها علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون چه تدابیری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->